Tantsnusk!

Jag har hittat en tantsnuskbok som antagligen ligger på tantsnusk-klubbens top 10. Nu har jag inte läst den själv, men kanske kan den fyndas på bokrean, om den är billig. Den är väldigt klyshig, nästan så man tror att det är ett skämt. Under bilden finns ett litet gött utdrag!

'

”Roberto kom in med ett svart tyg i handen och band
för mina ögon. Jag hörde steg och viskningar, sedan
drog ett par händer ner mina jeans, tog av mig polotröjan
och behån. Jag stod där i stringtrosa, stay-ups och stövlar
med stilettklack. Plötsligt ökade antalet händer till fyra …”

Kommentarer
Postat av: Nikki

Humm kände mig genaste intresserad av att läsa en bok :)

2011-02-23 @ 09:24:54
Postat av: Sandra

Ja, eller hur! Det är nog en sån där vila-huvet-bok!

2011-02-28 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0