Gratis Mattidning, på nätet!

Jag har sakt det förr men säger det igen, det finns en gratis mattidning på nätet med massa bra recept i.
Kolla här: Le Parfait


De lixom jag förstår att det nya är levermousse!
De har ett recept på pizzadeg med durumvete. Jag kan tipsa alla tanter om att pizzadeg gjort på durumvete blir den bästa pizzadegen! Jag brukar förståss göra på bara durum, degen blir helt fantastiskt mjuk men på nått vis lite sandig. Resultatet blir som en stenugnsbakad pizza. Och det tycker iallafall jag bättre om än nån mjuk sladdrig flottig botten.
De lixom jag förstår att det enda rätta är levermousse! De har ett recept på pizzadeg med durumvete. Jag kan tipsa alla tanter om att pizzadeg gjort på durumvete blir den bästa pizzadegen! Jag brukar förståss göra på bara durum, degen blir helt fantastiskt mjuk men på nått vis lite sandig. Resultatet blir som en stenugnsbakad pizza. Och det tycker iallafall jag bättre om än nån mjuk sladdrig flottig botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0